Att blicka tillbaka

Jag går in och läser gamla inlägg ibland. Det känns viktigt för mig att inte glömma bort hur påfrestande resan hit faktiskt har varit. De första månaderna på 2013 var inte lätta. Inte tiden innan heller. http://jagelena.blogg.se/2013/february/radsla.html#comment  är ett inlägg som jag ofta går tillbaka till. Och jag känner sådan tacksamhet att Plutt idag faktiskt har en hel egen garderob, ett eget rum och halva tvättstugan till sitt förfogande. Han är snart här. På riktigt. Inte bara i drömmarna den här gången <3. Och trots att det är så nära nu så känns det ändå så avlägset. Jag vågar inte leva fullt ut innan han faktiskt har flyttat ut ur magen och ligger och sover hos M, mig och Kroko.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0