Synarela

Förlåt för min inaktivitet! Och tack för er omtanke och frågor om hur det går. Det värmer så i hjärtat att läsa era kommentarer. Ni är ovärderliga! :)

Fröken röd kom efterlängtat i tisdags. För första gången på massa år så hade jag "bara" ont i magen, en mildare smärta än vanligt som faktiskt gick att uthärda. Inga kräkningar, svimningar eller önskan om att få dö pga sjuka smärtor. Smärtan gick att leva med. Då läste jag att Synarelan kan användas av personer med endometrios. Tänk om jag hade fått veta för 17 år sedan. Tänk vad mycket lidande jag skulle sluppit.

Men det är det enda positiva som Synarelan bidragit med hittills. Jag har fått en sjuk huvudvärk och svettningar av karaktär "plaskvåt" efter två veckors användning. Och varje gång jag ser den förbaskade förpackningen i badrummet blir jag påmind. Påmind om barnlösheten och väntan. Påmind om det jag endast vill ska vara en mardröm.

Kommentarer
Postat av: Linda Rö

Grattis.. Vad skönt.. Nu är det nära...
Känner igen svettningarna.. Jag slapp huvudvärken men fick den i samband med hormonsprutorna ist..
Nu blir det att boka sprutor och ultraljud???

Spännande.... *håller tummen*
Kram

Svar: Ska ta blodprov på onsdag och se om Synarelan givit tillräckligt bra effekt. Om så är fallet så kompletterar jag den med sprutor fr.o.m. onsdag kväll. Sedan får man springa på ultraljud var och varannan dag :). Hur är det med dig? Det är så roligt med lägenheten :). Kram
dennalängtan

2013-03-23 @ 21:19:28
URL: http://www.livethoslinda.wordpress.com
Postat av: Linda Rö

Det är bra med mig.... Händer mycket nu.. Ska bli kul att flytta.. och allt detta gör att man inte tänker så mycket .. vilket är ganska skönt eftersom vi har ca 4 veckor kvar innan Synerala.. Mens om ca 1 vecka + 19 dagar..
Lägenheten är underbar.. Den är perfekt .. T.o.m om vi skulle få tvillingar *ler* *blink*
Kramar

Svar: Hehe, det är bra att vara på den säkra sidan ;). Finns det till och med plats för trillingar? *skratt*
Det är bra med saker som tar upp ens uppmärksamhet, då flyger tiden fram :)
Kramar
dennalängtan

2013-03-23 @ 21:42:17
URL: http://www.livethoslinda.wordpress.com
Postat av: Fertilitetsresa

Men så jobbigt du har det! Usch och fy för biverkningar :(
Skickar en kram och en sval fläkt! ;)

Svar: Tack för kramen och fläkten :). Den kom väl till pass. Jag skulle aldrig skrivit i början att jag inte fick några biverkningar... för sen kom de som en blixt från klar himmel. En kram tillbaka till dig!
dennalängtan

2013-03-24 @ 18:56:42
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0