Förhoppningar

Idag är det BIM. Jag kunde såklart inte hålla mig. Ändå visste jag att chanserna var minimala. Läkaren hade ju i princip sagt att det inte var någon chans. Men som vid alla andra test jag gjort, säkert 30 stycken, så fanns ändå pirret i magen. Tänk om! 
 
Det blev inget plus och besvikelsen jag kände var större än vad jag vill erkänna. Men nu kommer "fröken röd" att hälsa på under dagen och på måndag får jag ringa till kliniken och boka tid för vidare undersökning av cystor mm. Resan fortsätter.

Kommentarer
Postat av: K

Det är aldrig kul att känna den besvikelsen. Även fast man försöker skydda sig och inte hoppas blir man lika besviken varje gång. Det går i alla fall framåt, se det så.
Kram

Svar: Tack för din pepp! Man har ju byggt upp en slags skyddsmur för att orka med. Men det är svårt att klara av alla besvikelser. Kramar!
dennalängtan

2013-02-09 @ 09:39:46
URL: http://motettliv.blogg.se
Postat av: Linda Rö

*kramar om*

Svar: Tack söta du! Kram
dennalängtan

2013-02-09 @ 12:32:11
URL: http://www.livethoslinda.wordpress.com
Postat av: Fertilitetsresresa

Ja det är en besvikelse när den kommer. Men när man väl accepterat det kan man också se det som en nystart! Hoppas det blir bra samtal med läkaren, lycka till! :)

Svar: Tack snälla! Ja, man börjar bli van att bli besviken och sen gå på det igen :). Men det är sjukt tröttsamt ;). Kramar
dennalängtan

2013-02-10 @ 09:37:49
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0