Blodprov och VUL imorgon

Nytt blodprov och VUL imorgon. Det ska bli spännande att se om det har börjat växa några små blåsor. Helst ska de vara många, lagom stora, i finaste form osv :). Och chokladcystan får inte ha växt. Den SKA inte ha växt. Punkt. Så, då var det bestämt. Och allt jag ska få höra är: "Det ser jättebra ut, de har växt till sig fint, fortsätt några dagar till så blir det äggplockning i nästa vecka som planerat". Då var det också bestämt. Punkt. Mer har jag inte att säga idag.
 
Punkt.

Kommentarer
Postat av: Linda Rö

Håller tummen.... fortfarande...
Men självklart så behövs inte det..
Själv sitter jag i telefonkö till RMC för att få start datum för synerlan igen... 33 min nu... är 2 ikö... Roligt...

Kram

Svar: Telefonköer kan ta kål på en :/. Såg dina tider för VUL och ev äggplock :)Kramar
dennalängtan

2013-04-02 @ 08:37:53
URL: http://www.livethoslinda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0